Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8171
Назва: Testing listening comprehension skills at non-linguistic faculties
Автори: Kmit’, Olena
Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: test control
listening comprehension skills
an interactional approach
a useful test
non-linguistic departments
Дата публікації: 2022
Видавництво: International Science Group
Бібліографічний опис: Kmit’ O. Testing listening comprehension skills at non-linguistic faculties. Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference ”Development of Modern Science, Experience and Trends”, October 11 – 14, 2022, Boston, USA. P. 201-203
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the actual problem of organizing and carrying out foreign language skills testing of non-linguistic departments students according to the interactional approach. Test control organized in accordance with the interactional approach allows a teacher to obtain reliable information about the results of students’ language learning, process information for making operational and perspective decisions, implement these decisions to enable optimal foreign language educational process functioning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8171
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Testing listening comprehension skills at non-linguistic faculties.pdf189.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.