Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДерев’янко, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2022-09-28T11:12:44Z-
dc.date.available2022-09-28T11:12:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДерев’янко С. П. Емоційний штучний інтелект у професійній підготовці майбутніх психологів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. № 1 (81). С. 192–209.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8168-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню можливостей застосування знань про штучний емоційний інтелект майбутніми психологами у процесі викладання курсу «Загальна (когнітивна) психологія». За результатами порівняльного дослідження з’ясовано як спільні, так і відмінні риси між інтелектом людини та штучним інтелектом. Подано власне визначення поняття «штучний емоційний інтелект» як інтелектуальних систем, здатних розпізнавати емоції людини та інтерпретувати їх. Запропоновано комплекс навчальних завдань, спрямованих на вивчення штучного емоційного інтелекту майбутніми психологами: збір наукової інформації про феномени штучного інтелекту та штучного емоційного інтелекту; добірка зображень про штучний емоційний інтелект; відеоматеріали про штучний емоційний інтелект; пакет відеоігор з елементами штучного інтелекту. Проаналізовано результати навчальної діяльності студентів-психологів з вивчення проблематики штучного інтелекту у формі психологічних есе та мультимедійних творчих проектів. Продемонстровано зміну уявлень студентів після активного збору інформації про штучний емоційний інтелект (стосовно параметру рефлексивності). Виділено типові помилки, які були допущені авторами мультимедійних творчих проектів (велика кількість слайдів, відсутність чіткого плану, перенасиченість текстом, кольором, анімацією). Презентовано накопичені власні цифрові ресурси з художніми відеофільмами та відеоіграми з елементами штучного емоційного інтелекту. Визначено, що застосування знань про штучний емоційний інтелект у процесі професійної підготовки майбутніх психологів має рефлексивні та творчі можливості. Відзначено ряд загальних та фахових компетентностей студентів, які формуються при вивченні проблематики штучного емоційного інтелекту, зокрема це вміння самостійно збирати та критично аналізувати інформацію щодо феноменів інтелекту, штучного інтелекту, штучного емоційного інтелекту; здатність до професійного самовдосконалення засобом рефлексії знань про штучний емоційний інтелект; навички міжособистісного спілкування у віртуальному світі (управління ботами у відеоіграх) та у реальному просторі (робота в команді).en_US
dc.publisherІнформаційні технології і засоби навчанняen_US
dc.subjectінтелектen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectштучний емоційний інтелектen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутні психологиen_US
dc.titleЕмоційний штучний інтелект у професійній підготовці майбутніх психологівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.