Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8160
Назва: Особливості тестового контролю іншомовних умінь студентів немовних спеціальностей з позиції інтеракціонального підходу
Автори: Кміть, Олена Володимирівна
Ключові слова: тестовий контроль
інтеракціональний підхід
придатний тест
спеціалізована іншомовна комунікативна компетентність
студенти немовних спеціальностей
Дата публікації: 2022
Видавництво: Наука і техніка сьогодні
Бібліографічний опис: Кміть О. В. Особливості тестового контролю іншомовних умінь студентів немовних спеціальностей з позиції інтеракціонального підходу. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал. Київ : Видавнича група «Наукові перспективи», 2022. № 11(11). С. 121-137.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі організації та проведення тестового контролю рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей закладу вищої освіти (ЗВО) з позиції інтеракціонального підходу. У дослідженні визначено та схарактеризовано три особливості тестового контролю іншомовних умінь студентів немовних факультетів ЗВО, організованого відповідно до інтеракціонального підходу. Тестовий контроль, організований відповідно до інтеракціонального підходу, дозволяє викладачеві одержати достовірну інформацію про результати навчання ІМ студентів, здійснити переробку інформації для вироблення оперативних і перспективних рішень, реалізувати ці рішення з метою забезпечення оптимального функціонування процесу навчання ІМ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8160
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.