Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСубботенко, Ілля Юрійович-
dc.date.accessioned2022-09-21T08:09:13Z-
dc.date.available2022-09-21T08:09:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСубботенко І. Ю. Леонардо да Вінчі та Омар Галліані – застосування технік великих італійських майстрів в роботі учителя початкової школи – ретроспективні арт-студії. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2022. Вип. 82. С. 215-219.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8151-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості застосування технік Леонардо да Вінчі у роботі з учнями початкової школи. Також вагома увага приділяється філософській та науковій спадщині великого флорентійця, яка підкріплена педагогічним та мистецтвознавчим коментарем. Уперше в наукових розвідках досліджується вплив творчості Леонардо да Вінчі на духовний розвиток особистості в контексті професійної підготовки майбутнього педагога. Важливість звернення саме до цих складних питань зумовлена дослідженням творчості як прояву вічності. Закцентовано увагу на значенні творчості художників, послідовників великого флорентійського майстра, генія візуальних образів та його естетичних орієнтирів. Виокремлено деякі шляхи розвитку творчості учнів на основі власного педагогічного та естетичного досвіду. Спрямовано увагу на важливість творчості Леонардо да Вінчі як синергії інтуїтивного, апріорного та духовного пізнання світу через споглядання прекрасного у видимій дійсності на шляху досягнення педагогічної атараксії (стану душевного спокою). Мета роботи – дослідити вплив творчості італійських майстрів (Леонардо та Галліані) на формування творчого світу майбутніх вчителів початкової школи. Методологічною основою дослідження є положення теорії пізнання; культурологічний підхід до розгляду мистецтва та арт-терапевтичних практик у роботі з учнями. Наукова новизна полягає в тому, що вперше досліджується роль творчості Леонардо да Вінчі та Галліані як складової естетичного досвіду майбутнього учителя початкової школи в контексті професійної підготовки майбутнього педагога.en_US
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр.en_US
dc.subjectдуховний та естетичний розвиток особистостіen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутніх учителівen_US
dc.subjectобразотворче та музичне мистецтвоen_US
dc.titleЛеонардо да Вінчі та Омар Галліані – застосування технік великих італійських майстрів в роботі учителя початкової школи – ретроспективні арт-студіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.