Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8151
Назва: Леонардо да Вінчі та Омар Галліані – застосування технік великих італійських майстрів в роботі учителя початкової школи – ретроспективні арт-студії
Автори: Субботенко, Ілля Юрійович
Ключові слова: духовний та естетичний розвиток особистості
професійна підготовка майбутніх учителів
образотворче та музичне мистецтво
Дата публікації: 2022
Видавництво: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Субботенко І. Ю. Леонардо да Вінчі та Омар Галліані – застосування технік великих італійських майстрів в роботі учителя початкової школи – ретроспективні арт-студії. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2022. Вип. 82. С. 215-219.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості застосування технік Леонардо да Вінчі у роботі з учнями початкової школи. Також вагома увага приділяється філософській та науковій спадщині великого флорентійця, яка підкріплена педагогічним та мистецтвознавчим коментарем. Уперше в наукових розвідках досліджується вплив творчості Леонардо да Вінчі на духовний розвиток особистості в контексті професійної підготовки майбутнього педагога. Важливість звернення саме до цих складних питань зумовлена дослідженням творчості як прояву вічності. Закцентовано увагу на значенні творчості художників, послідовників великого флорентійського майстра, генія візуальних образів та його естетичних орієнтирів. Виокремлено деякі шляхи розвитку творчості учнів на основі власного педагогічного та естетичного досвіду. Спрямовано увагу на важливість творчості Леонардо да Вінчі як синергії інтуїтивного, апріорного та духовного пізнання світу через споглядання прекрасного у видимій дійсності на шляху досягнення педагогічної атараксії (стану душевного спокою). Мета роботи – дослідити вплив творчості італійських майстрів (Леонардо та Галліані) на формування творчого світу майбутніх вчителів початкової школи. Методологічною основою дослідження є положення теорії пізнання; культурологічний підхід до розгляду мистецтва та арт-терапевтичних практик у роботі з учнями. Наукова новизна полягає в тому, що вперше досліджується роль творчості Леонардо да Вінчі та Галліані як складової естетичного досвіду майбутнього учителя початкової школи в контексті професійної підготовки майбутнього педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8151
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.