Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8150
Назва: | Вплив візуального світу на розвиток творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації |
Автори: | Субботенко, Ілля Юрійович |
Ключові слова: | творче мислення візуальний світ творчий розвиток учнів |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти" : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції |
Бібліографічний опис: | Субботенко І. Ю. Вплив візуального світу на розвиток творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації. «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти» : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 22-23 квітня 2021 року) / за ред. О. А Голюк; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського,факультет дошкільної початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля, 2021. Вип. 10. С. 252-253. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено практичні аспекти розвитку творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації. Розкрито роль та значення практичних аспектів розвитку творчого потенціалу в роботі з учнями, які мають особливі освітні потреби. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8150 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вплив візуального світу на розвиток творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації.pdf | 717.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.