Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСубботенко, Ілля Юрійович-
dc.date.accessioned2022-09-21T08:04:31Z-
dc.date.available2022-09-21T08:04:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСубботенко І. Ю. Вплив візуального світу на розвиток творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації. «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти» : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 22-23 квітня 2021 року) / за ред. О. А Голюк; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського,факультет дошкільної початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля, 2021. Вип. 10. С. 252-253.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8150-
dc.description.abstractУ статті досліджено практичні аспекти розвитку творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації. Розкрито роль та значення практичних аспектів розвитку творчого потенціалу в роботі з учнями, які мають особливі освітні потреби.en_US
dc.publisherАктуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти" : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференціїen_US
dc.subjectтворче мисленняen_US
dc.subjectвізуальний світen_US
dc.subjectтворчий розвиток учнівen_US
dc.titleВплив візуального світу на розвиток творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.