Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8150
Назва: Вплив візуального світу на розвиток творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації
Автори: Субботенко, Ілля Юрійович
Ключові слова: творче мислення
візуальний світ
творчий розвиток учнів
Дата публікації: 2021
Видавництво: Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти" : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції
Бібліографічний опис: Субботенко І. Ю. Вплив візуального світу на розвиток творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації. «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти» : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 22-23 квітня 2021 року) / за ред. О. А Голюк; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського,факультет дошкільної початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця : ТОВ «Меркьюрі-Поділля, 2021. Вип. 10. С. 252-253.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено практичні аспекти розвитку творчого мислення учнів в контексті емпіричної та контекстуальної аргументації. Розкрито роль та значення практичних аспектів розвитку творчого потенціалу в роботі з учнями, які мають особливі освітні потреби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8150
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.