Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСубботенко, Ілля Юрійович-
dc.date.accessioned2022-09-21T07:59:21Z-
dc.date.available2022-09-21T07:59:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСубботенко І. Ю «Творчість як прояв любові і любов як стимул до творчості в процесі підготовки майбутнього педагога до розвитку творчого потенціалу учнів» Сучасні освітні середовища і проблеми професійної самореалізації педагогів : зб. Матеріалів Всеукр. Наук.-практ. конф. у 2-х частинах. м. Київ, 2021. Ч.2. С. 59-61.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8149-
dc.description.abstractПроблема творчості як прояву любові і любові як стимулу до творчості в процесі підготовки майбутнього педагога є надзвичайно актуальною для сучасної школи, особливо в нашому суспільстві. Освітній простір сучасних закладів вищої освіти потребує естетизації життя, особливої естетики творчого мислення, яку переживає справжній творчий педагог. Людина проживає життя в атмосфері тотальної візуалізації, постійного впливу різноманітних візуальних стимулів, образів. Уся сукупність сприйнятих візуальних вражень впливає на формування особистості майбутнього педагога, поступово формуючи ціннісний світ, спосіб мислення та взаємодії з реальністю. В цьому контексті розуміння мистецтва як вияву любові формує в особистості зовсім іншу систему цінностей та пріоритетів. Класичне образотворче мистецтво гармонійно впливає на внутрішній світ майбутнього педагога та стає своєрідним естетичним компасом в океані тотальної візуалізації життєвого простору суспільства XXI століття.en_US
dc.publisherСучасні освітні середовища і проблеми професійної самореалізації педагогів : збірник Матеріалів Всеукр. Наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectтворче мисленняen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectлюбовen_US
dc.subjectтворчі ідеїen_US
dc.title«Творчість як прояв любові і любов як стимул до творчості в процесі підготовки майбутнього педагога до розвитку творчого потенціалу учнів»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.