Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8147
Назва: Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення майбутнього педагога
Автори: Субботенко, Ілля Юрійович
Ключові слова: духовний розвиток
підготовка майбутніх педагогів
сакральний живопис
Дата публікації: 2020
Видавництво: Наукові записки НДУ ім. .М. Гоголя
Бібліографічний опис: Субботенко І. Ю. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення майбутнього педагога. Наукові записки НДУ ім. .М. Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки. Ніжин, 2020 р. №4, С. 42-47.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано роль та значення творів сакрального живопису в процесі розвитку художнього мислення майбутнього педагога. Вперше в наукових розвідках досліджуються значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення майбутнього педагога. Закцентовано увагу на значенні естетичного переживання в розвитку духовного потенціалу учнів. Необхідність використання творів сакрального живопису в системі підготовки майбутніх педагогів постає надзвичайно гостро в умовах деформації культурних цінностей та десакралізації мистецтва. Варто підкреслити, що неодмінною складовою розвитку художньо-творчого потенціалу майбутнього педагога є залучення останнього до впровадження творів сакрального живопису в освітньо- комунікативний простір. Останній є поліфункціональною реальністю, яка вимагає впровадження якісних методик викладання мистецтва, для всіх спеціальностей у вищих навчальних закладах України. Тому мистецтво необхідно вивчати незалежно від спеціальності та напрямку професійної діяльності. Проаналізовано ефективність упровадження творів сакрального живопису в освітньо-комунікативний простір, що у свою чергу дозволяє розглядати професійну підготовку майбутніх педагогів як синергію освіти, філософії, мистецтвознавства в площині сучасного арт-простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8147
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.