Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнко, Наталія Олексіївна-
dc.contributor.authorКураш, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-09-15T07:37:21Z-
dc.date.available2022-09-15T07:37:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЯнко Н.О., Кураш А.В. Стилістичні вправи і завдання в процесі вивчення числівника у початковій школі. Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи: матеріали III Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конференції, м. Ніжин, 23 жовтня 2020 р. / за заг. ред. Т.М. Турчин, упоряд. Т.В. Гордієнко. Ніжин: НДУ ім. М.Гоголя, 2020. С. 182–184.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8136-
dc.description.abstractФормування комунікативної компетентності учнів початкових класів є одним із пріоритетних завдань мовно-літературної освіти в Новій українській школі. Мета дослідження – визначення типології стилістичних вправ і завдань, які б сприяли формуванню в дітей молодшого шкільного віку комунікативної компетентності в процесі пропедевтичного ознайомлення з числівником як самостійною частиною мови, усвідомлення його функціонально-стилістичного призначення.en_US
dc.publisherНіжин: НДУ ім. М.Гоголяen_US
dc.subjectстилістичні вправиen_US
dc.subjectстилістичні завданняen_US
dc.subjectчислівникen_US
dc.subjectучні початкових класівen_US
dc.titleСтилістичні вправи і завдання в процесі вивчення числівника у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.