Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8123
Назва: | Методика вербальної взаємодії неда фландерса у контексті самооцінки рівня педагогічного спілкування вчителя ЗЗСО |
Автори: | Городнича, Лариса Віталіївна Ольховик, Марина Володимирівна Стеченко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | педагогічне спілкування методика аналізу вербальної взаємодії самооцінка педагогічна рефлексія учитель студенти-філологи |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» |
Бібліографічний опис: | Городнича Л., Ольховик М., Стеченко Т. Методика вербальної взаємодії неда фландерса у контексті самооцінки рівня педагогічного спілкування вчителя ЗЗСО. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 170-174. (Серія: Педагогічні науки). |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Спілкування вчителя та учнів постає однією з наскрізних задач сучасної освіти. Існує багато невирішених питань у цьому процесі, зокрема через відсутність загального методологічного означення комунікативних особливостей професійної діяльності вчителів і шляхів їх формування. Метою дослідження є вивчення нового погляду на якість педагогічного спілкування у контексті самооцінки роботи учителя на уроці за допомогою методики вербальної взаємодії Фландерса і визначення оптимальних прийомів, які б дозволили студентам вирішити комунікативні проблеми під час проходження ними педагогічної практики. Методологічною основою виступають принципи дискурсивної комунікативної філософії Юргена Габермаса, які дозволяють окреслити свободну і рівну участь кожного комуніканта у процесі спілкування; принцип дослідження та соціально-комунікаційний підхід, що розкривають питання професійної самооцінки крізь призму потреб людини і суспільної необхідності, а також при аналізі результатів використання методики вербальної взаємодії студентами необхідними є статистичні та діагностичні методи досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8123 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика вербальної взаємодії неда фландерса.pdf | 521.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.