Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8123
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Городнича, Лариса Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Ольховик, Марина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Стеченко, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-09T11:30:41Z | - |
dc.date.available | 2022-09-09T11:30:41Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Городнича Л., Ольховик М., Стеченко Т. Методика вербальної взаємодії неда фландерса у контексті самооцінки рівня педагогічного спілкування вчителя ЗЗСО. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 170-174. (Серія: Педагогічні науки). | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8123 | - |
dc.description.abstract | Спілкування вчителя та учнів постає однією з наскрізних задач сучасної освіти. Існує багато невирішених питань у цьому процесі, зокрема через відсутність загального методологічного означення комунікативних особливостей професійної діяльності вчителів і шляхів їх формування. Метою дослідження є вивчення нового погляду на якість педагогічного спілкування у контексті самооцінки роботи учителя на уроці за допомогою методики вербальної взаємодії Фландерса і визначення оптимальних прийомів, які б дозволили студентам вирішити комунікативні проблеми під час проходження ними педагогічної практики. Методологічною основою виступають принципи дискурсивної комунікативної філософії Юргена Габермаса, які дозволяють окреслити свободну і рівну участь кожного комуніканта у процесі спілкування; принцип дослідження та соціально-комунікаційний підхід, що розкривають питання професійної самооцінки крізь призму потреб людини і суспільної необхідності, а також при аналізі результатів використання методики вербальної взаємодії студентами необхідними є статистичні та діагностичні методи досліджень. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | педагогічне спілкування | en_US |
dc.subject | методика аналізу вербальної взаємодії | en_US |
dc.subject | самооцінка | en_US |
dc.subject | педагогічна рефлексія | en_US |
dc.subject | учитель | en_US |
dc.subject | студенти-філологи | en_US |
dc.title | Методика вербальної взаємодії неда фландерса у контексті самооцінки рівня педагогічного спілкування вчителя ЗЗСО | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методика вербальної взаємодії неда фландерса.pdf | 521.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.