Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8096
Назва: Особливості розвитку фізичних якостей учнів середнього шкільного віку в умовах малокомплектної школи
Автори: Гриців, В.
Цигура (Усманова), Галина Олексіївна
Ключові слова: фізичні якост
сила
прудкість
гнучкість
учні середнього шкільного віку
малокомплектні школи
Дата публікації: 2013
Видавництво: Актуальні проблеми фізичної культури, олімпійського та професійного спорту й реабілітації у навчальних закладах України
Бібліографічний опис: Гриців В., Усманова Г. О. Особливості розвитку фізичних якостей учнів середнього шкільного віку в умовах малокомплектної школи. Актуальні проблеми фізичної культури, олімпійського та професійного спорту й реабілітації у навчальних закладах України. Кіровоград : Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2013. С. 149-152.
Короткий огляд (реферат): Постановка проблеми. Відомо, що недостатня рухова активність школярів є однією з причин порушення постави, появи надлишкової ваги, зниження функціональних можливостей серцево-судинної і дихальної систем та інших порушень у фізичному розвитку. Аналіз стану фізичного виховання школярів України свідчить, що у більшості з них традиційно не формується потреба піклуватись про власне здоров’я [4]. На даний час в Україні склалася критична ситуація за станом здоров’я дитячого населення. За даними Міністерства охорони здоров’я України близько 90% дітей, підлітків та юнаків мають різні відхилення у стані здоров’я, а 59% - незадовільну фізичну підготовленість. З кожним роком різко збільшується кількість учнів, яких за станом здоров’я відносять до спеціальної медичної групи. Серед найбільш розповсюджених захворювань переважають хвороби органів дихання (до 50%) і часті повторні гострі респіраторно-вірусні захворювання (90%), що є свідченням зниження опірності дитячого організму до несприятливих умов навколишнього середовища. Поруч з цим, у більшості школярів при відсутності захворювань виявляють функціональні відхилення, причинами яких є бурхливий темп фізичного дозрівання; вплив фізичних та розумових навантажень, які не відповідають можливостям дітей; несприятливі сімейно-побутові та економічні умови тощо [1].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8096
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.