Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8091
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, М.В.-
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-09-08T11:27:07Z-
dc.date.available2022-09-08T11:27:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоваленко М.В., Жиденко А.О. Оцінювання нервово-психічного статусу учня за допомогою методів простих та усвідомлених рухових реакцій. Освіта і здоров’я підростаючого покоління : матеріали третього Міжнар. симпозіуму : зб. наук. праць в 2-х частинах / за ред. С.В. Страшка. Київ : Алатон, 2021. Вип. 3. Ч. 1. С. 92-94.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8091-
dc.description.abstractУ сучасних умовах, в школах вчителі фізкультури не мають можливості діагностувати і контролювати нервово- психічні процеси учнів. Авторами пропонується використання методів простих та усвідомлених рухових реакцій для контролю та розвитку особистісних психофізіологічних якостей учнів в фізичному вихованні.en_US
dc.publisherКиїв : Алатонen_US
dc.subjectпростіen_US
dc.subjectусвідомлені рухові реакціїen_US
dc.subjectпсихічний статус учняen_US
dc.titleОцінювання нервово-психічного статусу учня за допомогою методів простих та усвідомлених рухових реакційen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оцінювання нервово-психічного статусу учня.pdf168.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.