Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.contributor.authorЮщенко, Світлана-
dc.date.accessioned2022-09-02T09:14:51Z-
dc.date.available2022-09-02T09:14:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДженджеро О., Ющенко С. Використання технологій опрацювання дискусійних питань у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Український педагогічний журнал. 2021. №3. С. 86-93.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8042-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема застосування технологій опрацювання дискусійних питань та їх різновидів на уроках у початкових класах у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи, висвітлено етапи організації дискусії та роль педагогів у ній. Проаналізовано основні методи опрацювання дискусійних питань, які актуально використовувати під час проведення уроків у початкових класах. Встановлено, що освітнє середовище потребує вчителя, спроможного відходити від традиційних форм і методів роботи з учнями і водночас сприймати новий педагогічний досвід, нові технології, форми і методи роботи у своїй професійній діяльності. Розкрито організаційно-педагогічні умови, спрямовані на забезпечення підготовки майбутніх учителів до застосування інтерактивних технологій, зокрема технологій опрацювання дискусійних питань.en_US
dc.publisherУкраїнський педагогічний журналen_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.subjectдискусіяen_US
dc.subjectінтерактивні технологіїen_US
dc.subjectформи дискусіїen_US
dc.subjectметодиen_US
dc.subjectпочаткові класиen_US
dc.titleВикористання технологій опрацювання дискусійних питань у підготовці майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання технологій опрацювання дискусійних питань.pdf647.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.