Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8030
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гавриленко, Тетяна Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Розлуцька, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-31T13:49:26Z | - |
dc.date.available | 2022-08-31T13:49:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Гавриленко Т. Л., Розлуцька Г. Принципи початкової освіти у контексті шкільної реформи в Україні 1954-1964 рр. New Inception. 2020. № 1. С. 60 - 71. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8030 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – на основі аналізу законодавчих і нормативних документів, справочинної документації, навчальної літератури визначити, схарактеризувати та простежити шляхи реалізації принципів початкової освіти у період шкільної реформи в Україні 1954-1964 рр. Методологія. Методологічну основу дослідження становлять джерелознавчий (надав можливість виявити та проаналізувати різні типи джерел, де висвітлюються основні засади розвитку початкової освіти в обраних хронологічних межах) та історіографічний (сприяв виявленню стану проблеми в історико-педагогічній науці) підходи, а також гносеологічні принципи історизму, об’єктивності, системності. Для реалізації мети дослідження використано комплекс методів: загальнонаукові (аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення, які стали основою вивчення окресленого питання), історико-структурний (сприяв розробленню структури дослідження), історико-генетичний (дозволив структурувати фактологічну інформацію). Наукова новизна. У статті визначено та схарактеризовано принципи початкової освіти, реалізовані у період шкільної реформи 1954-1964 рр. в Україні, що не було предметом спеціального вивчення. | en_US |
dc.publisher | New Inception : науковий журнал | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | принципи початкової освіти | en_US |
dc.subject | реформування шкільної освіти | en_US |
dc.subject | Україна | en_US |
dc.title | Принципи початкової освіти у контексті шкільної реформи в Україні 1954-1964 рр. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи початкової освіти .pdf | 484.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.