Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриленко, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorРозлуцька, Галина-
dc.date.accessioned2022-08-31T13:49:26Z-
dc.date.available2022-08-31T13:49:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГавриленко Т. Л., Розлуцька Г. Принципи початкової освіти у контексті шкільної реформи в Україні 1954-1964 рр. New Inception. 2020. № 1. С. 60 - 71.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8030-
dc.description.abstractМета статті – на основі аналізу законодавчих і нормативних документів, справочинної документації, навчальної літератури визначити, схарактеризувати та простежити шляхи реалізації принципів початкової освіти у період шкільної реформи в Україні 1954-1964 рр. Методологія. Методологічну основу дослідження становлять джерелознавчий (надав можливість виявити та проаналізувати різні типи джерел, де висвітлюються основні засади розвитку початкової освіти в обраних хронологічних межах) та історіографічний (сприяв виявленню стану проблеми в історико-педагогічній науці) підходи, а також гносеологічні принципи історизму, об’єктивності, системності. Для реалізації мети дослідження використано комплекс методів: загальнонаукові (аналіз, синтез, порівняння, систематизація, узагальнення, які стали основою вивчення окресленого питання), історико-структурний (сприяв розробленню структури дослідження), історико-генетичний (дозволив структурувати фактологічну інформацію). Наукова новизна. У статті визначено та схарактеризовано принципи початкової освіти, реалізовані у період шкільної реформи 1954-1964 рр. в Україні, що не було предметом спеціального вивчення.en_US
dc.publisherNew Inception : науковий журналen_US
dc.subjectпочаткова освітаen_US
dc.subjectпринципи початкової освітиen_US
dc.subjectреформування шкільної освітиen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.titleПринципи початкової освіти у контексті шкільної реформи в Україні 1954-1964 рр.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Принципи початкової освіти .pdf484.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.