Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8026
Назва: | Стан сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності |
Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | мистецько-педагогічна діяльність готовність учитель початкової школи мотиваційний компонент |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | New Inception : науковий журнал |
Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. Стан сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності. New Inception. 2020. № 1. С. 27-35. |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – дослідження стану сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності. Методологія. У дослідженні використано методи теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми, абстрагування, синтезу, узагальнення, аналітичного осмислення результатів констатувального експерименту; діагностичні (бесіди, інтерв’ю, тестування, анкетування, педагогічне спостереження, опитування студентів, учителів і викладачів; виконання студентами завдань методично-творчого характеру); статистичні: методи обробки експериментальних даних для кількісного і якісного аналізу результатів діагностичних обстежень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8026 |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стан сформованості мотиваційного компонента .pdf | 397.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.