Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8026
Назва: Стан сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: мистецько-педагогічна діяльність
готовність
учитель початкової школи
мотиваційний компонент
Дата публікації: 2020
Видавництво: New Inception : науковий журнал
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. Стан сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності. New Inception. 2020. № 1. С. 27-35.
Короткий огляд (реферат): Мета статті – дослідження стану сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності. Методологія. У дослідженні використано методи теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми, абстрагування, синтезу, узагальнення, аналітичного осмислення результатів констатувального експерименту; діагностичні (бесіди, інтерв’ю, тестування, анкетування, педагогічне спостереження, опитування студентів, учителів і викладачів; виконання студентами завдань методично-творчого характеру); статистичні: методи обробки експериментальних даних для кількісного і якісного аналізу результатів діагностичних обстежень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8026
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стан сформованості мотиваційного компонента .pdf397.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.