Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-08-31T13:37:48Z-
dc.date.available2022-08-31T13:37:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДорошенко Т. Стан сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності. New Inception. 2020. № 1. С. 27-35.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8026-
dc.description.abstractМета статті – дослідження стану сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльності. Методологія. У дослідженні використано методи теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми, абстрагування, синтезу, узагальнення, аналітичного осмислення результатів констатувального експерименту; діагностичні (бесіди, інтерв’ю, тестування, анкетування, педагогічне спостереження, опитування студентів, учителів і викладачів; виконання студентами завдань методично-творчого характеру); статистичні: методи обробки експериментальних даних для кількісного і якісного аналізу результатів діагностичних обстежень.en_US
dc.publisherNew Inception : науковий журналen_US
dc.subjectмистецько-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectучитель початкової школиen_US
dc.subjectмотиваційний компонентen_US
dc.titleСтан сформованості мотиваційного компонента готовності майбутніх учителів початкової школи до мистецько-педагогічної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:New Inception : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стан сформованості мотиваційного компонента .pdf397.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.