Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8024
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Людмила | - |
dc.contributor.author | Петрик, Крістина | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-31T10:10:57Z | - |
dc.date.available | 2022-08-31T10:10:57Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Коваль Л. В., Петрик К. Ю. Педагогіка партнерства в координатах модернізації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. New Inception. 2020. № 1. С. 7-13. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8024 | - |
dc.description.abstract | Мета статті – розкрити педагогічні умови модернізації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації ідей педагогіки партнерства. Методологічна основа. У сучасних реаліях основою для змін є впровадження ідей Концепції Нової української школи, де великого значення набуває педагогіка партнерства між усіма учасниками освітнього процесу, яка ґрунтується на принципах гуманізму, толерантності, дитиноцентризму. Різновидами педагогіки партнерства вважають низку теоретичних узагальнень різних педагогічних практик, зокрема «педагогіку толерантності», «педагогіку співробітництва», «педагогіку успіху», «педагогіку діалогу». У процесі дослідження використано комплекс методів: теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури задля з’ясування стану та перспектив окресленої проблеми; синтез і узагальнення – для теоретичного обґрунтування актуальності досліджуваного питання та визначення понятійного апарату; педагогічний експеримент – для впровадження педагогічних умов розвитку професійної підготовки майбутніх учителів до реалізації ідей педагогіки партнерства в початковій школі. Наукова новизна. У статті висвітлюються педагогічні умови модернізації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на основі реалізації ідей педагогіки партнерства, серед яких: формування професійної ідентичності педагогів; створення студентоцентрованого середовища під час навчання в закладах вищої освіти; активізація рефлексивної позиції студентів. | en_US |
dc.publisher | New Inception : науковий журнал | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.subject | педагогіка партнерства | en_US |
dc.subject | професійна ідентичність | en_US |
dc.subject | педагогіка успіху | en_US |
dc.subject | студентоцентроване середовище | en_US |
dc.title | Педагогіка партнерства в координатах модернізації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | New Inception : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогіка партнерства в координатах модернізації.pdf | 440.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.