Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрищепа, Олена Петрівна-
dc.date.accessioned2022-08-27T14:18:04Z-
dc.date.available2022-08-27T14:18:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПрищепа О. П. Фонопедичний метод розвитку дитячого голосу. Теоретико-методичні проблеми підготовки студентів до естетичного виховання учнів початкових класів. Вип. 6. Чернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2009. С. 21 – 23.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8019-
dc.description.abstractУ статті наголошено, що для здобуття хороших результатів у вихованні співацького голосу учнів необхідна систематична копітка робота вчителя над формуванням співацьких навичок, точністю координації усіх частин голосового апарату. Підкреслено, що для покращення якості звучання голосу широко практикується фонопедичний метод. Зазначені фонопедичні вправи сприяють розширенню діапазону, збільшенню сили й яскравості голосу, легкості звучання, поліпшенню вібрато, співучості голосу, а також розкутості співочого процесу.en_US
dc.publisherЧернігів : ЧНПУ імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectдитячий голосen_US
dc.subjectспівen_US
dc.subjectфонопедичні вправиen_US
dc.titleФонопедичний метод розвитку дитячого голосуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фонопедичний метод розвитку дитячого голосу .pdf94.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.