Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакарова, Ганна Григорівна-
dc.date.accessioned2020-03-19T13:34:36Z-
dc.date.available2020-03-19T13:34:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМакарова Г. Г. Модель та педагогічні умови професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ у процесі інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук.-фах. вид. / Нац. акад. Держ. прикорд. Служби України ім. Б. Хмельницького. – Хмельницький, 2014.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/799-
dc.description.abstractУ статті розроблено й обґрунтовано модель і педагогічні умови професійного розвитку майбутніх вчителів педагогічного вищого навчального закладу в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки та здійснено теоретичний аналіз використання моделі, яка може сприяти не тільки ситуативно в напрямі підвищення якості навчальної діяльності студентів, а й планомірного розвитку особистості на основі усвідомлення своїх можливостей.en_US
dc.publisherВісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук.-фах. вид.en_US
dc.subjectпрофесійний розвиток майбутніх учителівen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectінформаційно-освітнє середовищеen_US
dc.subjectнаукова бібліотекаen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.titleМодель та педагогічні умови професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ у процесі інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотекиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf329.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.