Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/799
Назва: Модель та педагогічні умови професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ у процесі інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки
Автори: Макарова, Ганна Григорівна
Ключові слова: професійний розвиток майбутніх учителів
модель
інформаційно-освітнє середовище
наукова бібліотека
педагогічні умови
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук.-фах. вид.
Бібліографічний опис: Макарова Г. Г. Модель та педагогічні умови професійного розвитку студентів педагогічного ВНЗ у процесі інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук.-фах. вид. / Нац. акад. Держ. прикорд. Служби України ім. Б. Хмельницького. – Хмельницький, 2014.
Короткий огляд (реферат): У статті розроблено й обґрунтовано модель і педагогічні умови професійного розвитку майбутніх вчителів педагогічного вищого навчального закладу в умовах інформаційно-освітнього середовища наукової бібліотеки та здійснено теоретичний аналіз використання моделі, яка може сприяти не тільки ситуативно в напрямі підвищення якості навчальної діяльності студентів, а й планомірного розвитку особистості на основі усвідомлення своїх можливостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/799
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf329.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.