Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7974
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMekhed, О.-
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorNosko, M.-
dc.contributor.authorНоско, Микола Олексійович-
dc.date.accessioned2022-08-08T17:54:54Z-
dc.date.available2022-08-08T17:54:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationMekhed О., Nosko M. The biological and social fundamentals of healthy living of participants of the educational process. Bioresources and Human Health. Edited by Ańdrzej Krynski, Georges Kamtoh Tebug, Svitlana Voloshanska. Częstochowa: Publishing House of Polonia University "Educator", 2021. 143-154en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7974-
dc.description.abstractThe current state of youth health requires new approaches to formation principles of a healthy lifestyle, intensification of the promotion of a healthy lifestyle life. The establishing of a system to support a healthy lifestyle requires rethinking in the system of education and upbringing of young people the issue of motivation for a healthy lifestyle. A systematic approach to solving the problem of maintaining public health involves consideration of the biological basis and biosocial essence of man at forming motivation to lead a healthy lifestyle, and means involving not only the health sector in addressing this need, but also education, culture, social work, etc. education of physically and socially healthy creative personality is a topical issue of pedagogical science and practices. Implementation of this area of socio–pedagogical activities, the need for technological support of formation responsible attitude to health of participants in the educational process make relevant requirements for professionals who are called carry them out. Досліджено сучасний стан здоров’я молоді та визначено, що він вимагає нових підходів до формування принципів здорового способу життя, активізації пропаганди здорового способу життя. Одночасно створення системи підтримки здорового способу життя потребує переосмислення в системі навчання та виховання молоді питання мотивації до здорового способу життя. Системний підхід до вирішення проблеми збереження здоров’я населення передбачає врахування біологічних основ і біосоціальної сутності людини при формуванні мотивації до здорового способу життя, а також залучення до вирішення цієї потреби не лише сфери охорони здоров’я, а й освіти, культури, соціальна робота тощо. виховання фізично та соціально здорової творчої особистості є актуальною проблемою педагогічної науки і практики. Реалізація цього напряму соціально-педагогічної діяльності, необхідність технологічного забезпечення формування відповідального ставлення до здоров’я учасників навчально-виховного процесу висувають актуальні вимоги до фахівців, які покликані їх здійснювати.en_US
dc.publisherCzęstochowa: Publishing House of Polonia University "Educator"en_US
dc.subjectthe system to support a healthy lifestyleen_US
dc.subjectthe motivation for a healthy lifestyleen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectsocial worken_US
dc.subjectсистема підтримки здорового способу життяen_US
dc.subjectмотивація до здорового способу життяen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectсоціальна роботаen_US
dc.titleThe biological and social fundamentals of healthy living of participants of the educational processen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The biological and social fundamentals of healthy living of participants of the educational process.pdf335.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.