Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7974
Назва: The biological and social fundamentals of healthy living of participants of the educational process
Автори: Mekhed, О.
Мехед, Ольга Борисівна
Nosko, M.
Носко, Микола Олексійович
Ключові слова: the system to support a healthy lifestyle
the motivation for a healthy lifestyle
education
culture
social work
система підтримки здорового способу життя
мотивація до здорового способу життя
освіта
культура
соціальна робота
Дата публікації: 2021
Видавництво: Częstochowa: Publishing House of Polonia University "Educator"
Бібліографічний опис: Mekhed О., Nosko M. The biological and social fundamentals of healthy living of participants of the educational process. Bioresources and Human Health. Edited by Ańdrzej Krynski, Georges Kamtoh Tebug, Svitlana Voloshanska. Częstochowa: Publishing House of Polonia University "Educator", 2021. 143-154
Короткий огляд (реферат): The current state of youth health requires new approaches to formation principles of a healthy lifestyle, intensification of the promotion of a healthy lifestyle life. The establishing of a system to support a healthy lifestyle requires rethinking in the system of education and upbringing of young people the issue of motivation for a healthy lifestyle. A systematic approach to solving the problem of maintaining public health involves consideration of the biological basis and biosocial essence of man at forming motivation to lead a healthy lifestyle, and means involving not only the health sector in addressing this need, but also education, culture, social work, etc. education of physically and socially healthy creative personality is a topical issue of pedagogical science and practices. Implementation of this area of socio–pedagogical activities, the need for technological support of formation responsible attitude to health of participants in the educational process make relevant requirements for professionals who are called carry them out. Досліджено сучасний стан здоров’я молоді та визначено, що він вимагає нових підходів до формування принципів здорового способу життя, активізації пропаганди здорового способу життя. Одночасно створення системи підтримки здорового способу життя потребує переосмислення в системі навчання та виховання молоді питання мотивації до здорового способу життя. Системний підхід до вирішення проблеми збереження здоров’я населення передбачає врахування біологічних основ і біосоціальної сутності людини при формуванні мотивації до здорового способу життя, а також залучення до вирішення цієї потреби не лише сфери охорони здоров’я, а й освіти, культури, соціальна робота тощо. виховання фізично та соціально здорової творчої особистості є актуальною проблемою педагогічної науки і практики. Реалізація цього напряму соціально-педагогічної діяльності, необхідність технологічного забезпечення формування відповідального ставлення до здоров’я учасників навчально-виховного процесу висувають актуальні вимоги до фахівців, які покликані їх здійснювати.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7974
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The biological and social fundamentals of healthy living of participants of the educational process.pdf335.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.