Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехед, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorЖиденко, Алла Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-08-08T17:28:49Z-
dc.date.available2022-08-08T17:28:49Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationМехед О.Б., Жиденко А.А. Развитие творческих и интеллектуальных способностей учащихся на уроках биологии. Проблемы экологии и экологического образования Полесья в постчернобыльский период: Материалы Междун. научно-практ. конф. Мозырь : РИФ «Белый ветер», 2000. С. 464-468.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7972-
dc.description.abstractБула проведена діагностика фізіологічних можливостей учнів десятих класів, визначення їх розумової працездатності, особливостей уваги (коефіцієнтів точності виконання завдання і розумової продуктивності, оцінки концентрації уваги, дослідження об'єму і швидкості обробки зорової інформації), а також визначення об'єму короткочасної і логічної пам'яті. Після застосування (АМН) такі показники психічного стану, як емоційний тонус, зацікавленість, комфортність, працездатність підвищилися, показники інтенсивності тривоги зменшилися.en_US
dc.publisherМозырь : РИФ «Белый ветер»en_US
dc.subjectактивні методи навчання (АМН)en_US
dc.subjectучні десятих класівen_US
dc.subjectпоказники психічного стануen_US
dc.subjectрозумова працездатністьen_US
dc.subjectувагаen_US
dc.titleРазвитие творческих и интеллектуальных способностей учащихся на уроках биологииen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.