Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7963
Назва: Педагогічні цінності майбутніх викладачів як основа професійної діяльності
Автори: Белан, Тетяна Григорівна
Ключові слова: педагогічні цінності
професійна підготовка
викладач практичного навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Белан Т. Педагогічні цінності майбутніх викладачів як основа професійної діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 50-54. (Серія: Педагогічні науки).
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Мета роботи полягає у розкритті сутнісної характеристики педагогічних цінностей, виявленні та обґрунтуванні педагогічних цінностей майбутнього викладача практичного навчання. Методологія. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: теоретичні (вивчення й аналіз психолого-педагогічних, філософських джерел, офіційних і нормативних документів; порівняння й узагальнення поглядів учених на проблему) й емпіричні (спостереження за освітнім процесом студентів). Наукова новизна. У статті розкрито суть поняття «педагогічні цінності». Наголошено на тому, що формування ціннісно-змістової сфери особистості відбувається в старшому підлітковому та юнацькому віці, а навчання на педагогічних спеціальностях забезпечує формування саме педагогічних цінностей. У статті ми виділяємо цінності майбутніх викладачів практичного навчання, які формуються і під час професійної підготовки, а саме: професійні, національні, загальнолюдські, педагогічні. Виділено такі педагогічні цінності майбутніх викладачів практичного навчання: професійне мислення, педагогічна творчість, незалежність і сміливість у відстоюванні своєї позиції, індивідуальний педагогічний стиль спілкування з учнями, освіченість, самоконтроль, самоосвіта, активне педагогічне життя. Висновки. Педагогічні цінності становлять основу професіоналізму особистості та створюють фундамент професійної культури педагога. Тому необхідно формувати особистість викладача з високою духовною культурою, який зміг би знайти творчий, нетрадиційний вихід із педагогічних ситуацій. Це складна проблема в системі підготовки педагогічних кадрів, що змушує вести пошук нових технологій, здатних забезпечити досягнення поставленої мети. Для цього майбутньому викладачу необхідно усвідомити свою унікальність, мотиви своєї поведінки, навчитися осягати внутрішній світ іншої людини, формувати гуманістичну спрямованість, духовно-моральні та педагогічні цінності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7963
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.