Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоврич, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorМекшун, А.-
dc.date.accessioned2022-07-25T18:59:51Z-
dc.date.available2022-07-25T18:59:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХоврич М., Мекшун А. Дослідження та аналіз результатів інтернет–залежності студентів закладів вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 44-49. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7962-
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема Інтернет-залежності у здобувачів вищої освіти. Мета дослідження: провести теоретичний аналіз та дослідити рівень Інтернет-залежності у здобувачів вищої освіти. Методологія дослідження включає загальнотеоретичні методи: аналіз і синтез педагогічної, психологічної, соціологічної літератури з проблеми дослідження, порівняння, систематизація, узагальнення, інтерпретація наявних теоретичних підходів та емпіричних результатів. Наукова новизна полягає у первинному узагальненні результатів дослідженя Інтернет-залежності у здобувачів вищої освіти. Висновки. З теоретичного дослідження можна зробити висновок, що сучасні дослідники ще не мають однозначного тлумачення проблеми Інтернет-залежності та шляхів боротьби з нею. Провівши емпіричне дослідження серед студентів, можна зробити певні висновки: вже зараз існує проблема Інтернет-залежності у студентів, виявлені Інтернет-залежні особи і їх кількість тільки зростає; в даний час Інтернет, в основному, використовується як засіб для навчання; виникає питання пошуку методів і засобів профілактики та боротьби з даною залежністю за допомогою психологів, педагогів та медиків. Дієвим засобом запобігти Інтернет-залежності є формування у молоді розуміння ролі та місця інформаційних засобів у житті, навчання їх сприймати сучасні технології як засіб для здійснення власної творчості, а не спробу втекти від реальної дійсності у яскравий динамічний простір, де можна відпочити від негараздів життя. На нашу думку, у закладах вищої освіти (особливо педагогічного профілю) доцільно у зміст дисциплін психолого-педагогічного, методичного профілю ввести модуль з вивчення Інтернет-залежності молоді, або (в кращому випадку) вибіркову дисципліну, зміст якою б розкривав сутність Інтернет залежності (адикції) та шляхи її профілактики серед шкільної та студентської молоді.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectзалежністьen_US
dc.subjectІнтернет-адикціяen_US
dc.titleДослідження та аналіз результатів інтернет–залежності студентів закладів вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.