Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7962
Назва: | Дослідження та аналіз результатів інтернет–залежності студентів закладів вищої освіти |
Автори: | Ховрич, Микола Олександрович Мекшун, А. |
Ключові слова: | Інтернет студент залежність Інтернет-адикція |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Ховрич М., Мекшун А. Дослідження та аналіз результатів інтернет–залежності студентів закладів вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 44-49. (Серія: Педагогічні науки). |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується проблема Інтернет-залежності у здобувачів вищої освіти. Мета дослідження: провести теоретичний аналіз та дослідити рівень Інтернет-залежності у здобувачів вищої освіти. Методологія дослідження включає загальнотеоретичні методи: аналіз і синтез педагогічної, психологічної, соціологічної літератури з проблеми дослідження, порівняння, систематизація, узагальнення, інтерпретація наявних теоретичних підходів та емпіричних результатів. Наукова новизна полягає у первинному узагальненні результатів дослідженя Інтернет-залежності у здобувачів вищої освіти. Висновки. З теоретичного дослідження можна зробити висновок, що сучасні дослідники ще не мають однозначного тлумачення проблеми Інтернет-залежності та шляхів боротьби з нею. Провівши емпіричне дослідження серед студентів, можна зробити певні висновки: вже зараз існує проблема Інтернет-залежності у студентів, виявлені Інтернет-залежні особи і їх кількість тільки зростає; в даний час Інтернет, в основному, використовується як засіб для навчання; виникає питання пошуку методів і засобів профілактики та боротьби з даною залежністю за допомогою психологів, педагогів та медиків. Дієвим засобом запобігти Інтернет-залежності є формування у молоді розуміння ролі та місця інформаційних засобів у житті, навчання їх сприймати сучасні технології як засіб для здійснення власної творчості, а не спробу втекти від реальної дійсності у яскравий динамічний простір, де можна відпочити від негараздів життя. На нашу думку, у закладах вищої освіти (особливо педагогічного профілю) доцільно у зміст дисциплін психолого-педагогічного, методичного профілю ввести модуль з вивчення Інтернет-залежності молоді, або (в кращому випадку) вибіркову дисципліну, зміст якою б розкривав сутність Інтернет залежності (адикції) та шляхи її профілактики серед шкільної та студентської молоді. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7962 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дослідження та аналіз результатів інтернет–залежності студентів закладів вищої освіти.pdf | 580.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.