Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосовець, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorПискун, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorРекун, О.-
dc.date.accessioned2022-07-25T14:40:50Z-
dc.date.available2022-07-25T14:40:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationНосовець Н., Пискун О., Рекун О. Теоретичне дослідження поняття «self skills» учителя. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 32-36. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961-
dc.description.abstractУ статті проаналізовані поняття «hard skills» (тверді навички), «soft skills» (м’які навички) та self skills особистості. Зазначено, що селф-скіллз становлять внутрішнє ядро всіх компетенцій, на яке надбудовуються усі інші. Self skills – це уміння займатися самобудуванням у собі людини та професіонала, це компетенції свого потенціалу та розвитку, творчого будівництва власного життя. Головними self skills для вчителя є: здатність до саморефлексії і самодослідження; уміння визначати цілі і планувати свою роботу; уміння розставляти пріоритети; уміння керувати своїми емоціями і бажаннями; відкритість новому, адаптивність, здатність до постійних змін; здатність надихати своїх учнів на навчання. Метою статті є теоретичне дослідження змісту поняття «self skills», селфкомпетентність у контексті професійної діяльності вчителя. Методологія дослідження: визначення понятійно-категоріального апарату дослідження; аналіз і систематизація наукових публікацій і педагогічного досвіду з теми дослідження, інтерпретація та узагальнення результатів. Наукова новизна полягає в уточненні сутності поняття «self skills» і визначенні значущості даних навичок для розвитку фахівця в педагогічній сфері. Висновки. Підготовка молодого покоління вимагає від учителів поєднання навичок, які традиційно вважалися рисами хорошого педагога, з новими, необхідними для того, щоб сприяти покращенню життя учнів у ХХІ столітті. Теоретичний аналіз науково-педагогічних джерел дозволив зробити висновок про актуальність визначеної проблеми формування self skills майбутніх педагогів, недостатність її розв’язання та необхідність подальшої розробки. У ході дослідження встановлено, що важливими показниками здатності і готовності особистості до дії і змін є наявність навичок самоудосконалення, самоорганізації, самоуправління, адаптації.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectself skillsen_US
dc.subject«hard skills» (тверді навички)en_US
dc.subject«soft skills» (м’які навички)en_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectсаморефлексіяen_US
dc.subjectособиста продуктивністьen_US
dc.titleТеоретичне дослідження поняття «self skills» учителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичне дослідження поняття «self skills» учителя.pdf525.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.