Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7960
Назва: | Використання інформаційно-комунікаційних технологій при здійсненні соціально-педагогічної діяльності |
Автори: | Мехед, Ольга Борисівна Мехед, Д. Мехед, К. |
Ключові слова: | соціально-педагогічна діяльність заклади освіти здобувачі освіти інформаційно-комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Мехед О., Мехед Д., Мехед К. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при здійсненні соціально-педагогічної діяльності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 27-31. (Серія: Педагогічні науки). |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено розгляду актуальних питань ефективного здійснення соціально-педагогічної діяльності у закладах освіти із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано теоретичний аналіз специфіки провадження соціально-педагогічної діяльності у контексті освітніх нормативних документів. Розглянуто особливості та визначено умови використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки здобувачів освіти у закладі вищої освіти. Метою статті є визначення актуальних питань використання інформаційно-комуніка¬ційних технологій в ході здійснення соціально-педагогічної діяльності у закладах освіти. Методологія. Методологічною основою дослідження є системний та особистісно-орієнтований підходи до аналізу психолого-педагогічної літератури та педагогічного досвіду з питань соціально-педагогічної діяльності та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. У роботі використано багаторівневий системний аналіз наукових джерел, що ґрунтується на філософському, загальнонауковому та частково-науковому та конкретно-науковому рівнях пізнання. Наукова новизна полягає у встановленні основних підходів до впровадження інформаційних технологій як умови оптимізації здійснення соціально-педагогічної діяльності у закладах освіти. Висновки Питання ефективного формування готовності педагогів до провадження соціально-педагогічної діяльності у закладах освіти набуває особливої актуальності саме в контексті застосування ІКТ. Готовність педагогів до вказаного виду діяльності виявля-ється у налаштованості їх на соціально-педагогічну діяльність, усвідомленні ними мотивів і потреб у цій діяльності; у наявності глибоких і різнобічних предметних знань з дисциплін обраного фаху й психолого-педагогічних, методичних знань, умінь і навичок стосовно роботи з учнями закладів середньої освіти. Аналіз використання ІКТ в освітньому процесі для збільшення ефективності СПД дає підстави зробити висновок, що це дозволить активізувати пізнавальну діяльність та самостійну роботу здобувачів освіти; забезпечити позитивну мотивацію навчання за допомогою інтерактивного діалогового гіпертексту; проводити заняття на високому естетичному і емоційному рівнях; забезпечити значний рівень диференціації матеріалу; підвищити обсяг виконання робіт; удосконалити контроль та корекцію набутих знань; раціонально організувати освітній процес; формувати навички пошукової діяльності; забезпечити доступ до різноманітних пошукових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних систем та ресурсів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7960 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання інформаційно-комунікаційних технологій при здійсненні соціально-педагогічної діяльності.pdf | 517.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.