Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7958
Назва: | Синергетичний підхід у формуванні критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту |
Автори: | Кілочицька, Тетяна Валентинівна |
Ключові слова: | синергетика синергетичний підхід критичне мислення транспорт |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Бібліографічний опис: | Кілочицька Т. Синергетичний підхід у формуванні критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 16-20. (Серія: Педагогічні науки). |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток критичного мислення є одним з пріоритетних завдань сучасної освіти, оскільки майбутній фахівець повинен бути конкурентноспроможним та здатним до постійного оновлення знань. Запропоновано основні вимоги до формування критичного мислення фахівців з урахуванням основних положень синергетичного підходу: процес навчання має бути відкритою системою, необхідно збагачувати навчальний процес синергетичними методами навчання, зокрема методами стимулюючого навчання, самоосвіти; нелінійним діалогом учасників освітнього процесу. Мета роботи полягає в обґрунтуванні значення та визначенні напрямків застосування синергетичного підходу до формування критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту. Методологія. Під час дослідження використано загальнонаукові методи (аналіз, синтез, узагальнення, систематизацію). Методологічну основу дослідження також становлять принципи науковості, історизму, об’єктивності, діалектичністі. Важливого значення в контексті дослідження надається положенням синергетики як міждисциплі-нарної науки. Наукова новизна полягає в тому, що вперше обґрунтовано значення та визначені основні напрямки застосування синергетичного підходу до формування критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту. Висновки. Розкриті характеристики синергетичного підходу дозволяють стверджувати, що використання його ідей та принципів у навчанні сприяє оптимізації процесів формування критичного мислення майбутнього фахівця у галузі транспорту, збагаченню навчального процесу прийомами і методами педагогічної взаємодії. Синергетичний підхід дозволяє закласти у бакалаврів у галузі транспорту основу для формування нового нелінійного (синергетичного) стилю мислення. Даний стиль мислення об’єднує різні наукові галузі в єдину науку. Наступним напрямком досліджень планується вивчення застосування синергетичного підходу до формування професійних компетентностей бакалаврів у галузі транспорту. Передбачається використання результатів даного дослідження при написанні методичних праць з вивчення дисциплін у галузі транспорту, в подальшій науково-педагогічній роботі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7958 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Синергетичний підхід у формуванні критичного мислення бакалаврів у галузі транспорту.pdf | 520.5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.