Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДятлов, Володимир Олександрович-
dc.contributor.authorКеда, Марина Костянтинівна-
dc.contributor.authorСоломенна, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2022-07-24T18:20:27Z-
dc.date.available2022-07-24T18:20:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДятлов В. О., Кеда М. К., Соломенна Т. В. Формування міжкультурної та комунікативної компетентностей студентів у вивченні історії та культури Європи. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 14-15 (170-171) / Нац. ун-т «Черн. колегіум» ім. Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2021. C. 10-15. (Серія: Педагогічні науки).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7957-
dc.description.abstractУ контексті актуальних завдань європейської інтеграції одним із основних аспектів діяльності закладів освіти має стати формування сучасних soft skills. Їх важливою складовою є міжкультурна та комунікативна компетентності, які відносяться до переліку найбільш актуальних «навичок майбутнього». Метою статті є аналіз найбільш ефективних методів формування міжкультурної та комунікативної компетентностей засобами проєктної діяльності в ході вивчення історії та культури Європи. Методологія дослідження базувалась на використанні концептуального та когнітивного підходів. Автори на основі багаторічного досвіду імплементації проєктів, спрямованих на вивчення історії та культури Європейського Союзу, пропонують найбільш ефективні методи засвоєння студентами європейських цінностей, повсякденної культури та комунікації у багатоетнічному, полікультурному середовищі, сповненому інтенсивних міграційних процесів. Наукова новизна полягає у виявленні специфіки формування гармонійної структури міжкультурної та комунікативної компетентностей, яка полягає у збалансованості національних і загальноєвропейських соціокультурних цінностей у системі навчання та виховання. При апробації цієї теорії автори відводили головну роль інтерактивним заняттям, тренінгам, підготовці проєктів й історичним моделюванням. Висновки: у процесі застосування новаційних форм і методів роботи зафіксовано зростання готовності здобувачів освіти до міжкультурної та комунікативної діяльності, активності і зацікавленості до навчання, зростання рівня креативності, здатності до виконання творчих завдань. Здобувачі освіти стали активними учасниками конференцій, круглих столів, історичного моделювання з питань історії ідеї європейської єдності, культурної політики ЄС, збереження європейської культурної спадщини та сприяння розвитку міжкультурного діалогу європейської спільноти.en_US
dc.publisherВісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectміжкультурна компетентністьen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectкультура Європиen_US
dc.subjectєвроінтеграціяen_US
dc.titleФормування міжкультурної та комунікативної компетентностей студентів у вивченні історії та культури Європиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.