Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7939
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цигура (Усманова), Галина Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-07-19T10:51:59Z | - |
dc.date.available | 2022-07-19T10:51:59Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Цигура Г. Специфіка організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2022. Вип 51. С. 711-716. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7939 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено особливостям підготовки фахівців фізичної культури і спорту до професійної діяльності у зв’язку з реформою освіти в Україні. Метою статті є визначення специфіки основних організаційнопедагогічних умов, які впливають на підготовку фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку суспільства. У статті акцентовано увагу на тому, що актуальність підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку є наслідком євроінтеграційного курсу України та реформи освіти, які призвели до змін в освітньому законодавстві й нормативній документації. Зокрема, навчальні програми з фізичної культури для закладів загальної середньої освіти, освітні програми підготовки фахівців фізичної культури і спорту, стандарт вищої освіти за спеціальністю 017 «Фізична культура і спорт» вимагають підготовки фахівця, здатного до освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку. У статті проаналізовано сучасну педагогічну літературу з питань підготовки фахівців, здатних реалізовувати ідеї сталого розвитку у своїй професійній діяльності. Враховуючи досвід колег-науковців та спираючись на власні дослідження для підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку нами визначено такі організаційно-педагогічні умови: підвищення професійної компетентності науковопедагогічних працівників, які забезпечують освітні програми підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту, з питань освітньої діяльності в інтересах сталого розвитку; розширення змісту підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту ідеями сталого розвитку; формування позитивної мотивації у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до здійснення освітньої діяльності для сталого розвитку суспільства; розробка навчально-методичного забезпечення для формування у майбутніх фахівців фізичної культури і спорту готовності до освітньої діяльності для сталого розвитку; активізація освітньої діяльності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту з питань сталого розвитку. | en_US |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | en_US |
dc.subject | освітня діяльність | en_US |
dc.subject | сталий розвиток | en_US |
dc.subject | фахівці фізичної культури і спорту | en_US |
dc.title | Специфіка організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до освітньої діяльності для сталого розвитку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
075_2022_Цигура_ збірник_Дрогобич.pdf | 344.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.