Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДженджеро, Оксана Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-03-18T17:58:08Z-
dc.date.available2020-03-18T17:58:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДженджеро О. Л., Дятлова І. С. Лінгвокомунікативна компетентність особистості як важливий структурний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти // Молодий вчений. 2018. №2.1 (54.1) лютий. С. 32-36.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/788-
dc.description.abstractАвтори статті розглядають актуальне питання професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти – формування лінгвокомунікативної компетентності. Було з’ясовано стан розробленості зазначеної проблеми у вітчизняній і зарубіжній літературі. У науковій розвідці представлено різні визначення терміну «лінгвокомунікативна компетентність». Також визначено 4 компоненти лінгвокомунікативної компетентності. Особливу увагу автори звертають на критерії лінгвокультури й напрями роботи з формування лінгвокомунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти.en_US
dc.publisherМолодий вченийen_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectлінгвокомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectкомунікативний підхідen_US
dc.subjectкультура мовленняen_US
dc.titleЛінгвокомунікативна компетентність особистості як важливий структурний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.