Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7886
Назва: | Гуманізація вищої освіти як показник якісного рівня підготовки фахівців |
Автори: | Скорик, Тамара Володимирівна |
Ключові слова: | вища освіта гуманізація якість освіти |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія |
Бібліографічний опис: | Скорик Т. В. Гуманізація вищої освіти як показник якісного рівня підготовки фахівців. Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. 2012. № 1(1). С. 135-143. |
Короткий огляд (реферат): | Показником якості вищої освіти є готовність фахівця виконувати свої професійні функції на достатньо високому рівні, здатність до реалізації особистісних здібностей та потенцій, задоволення потреби у самореалізації. Одним із ефективних шляхів підвищення якості вищої освіти є посилення гуманістичної спрямованості навчального процесу та освітнього середовища вищої школи взагалі. Сьогодні освіта відіграє значну роль у житті людини, охоплюючи великий проміжок часу у формуванні особистості. Вона є одним із найважливіших способів передачі наукового знання та його пристосування до масової свідомості. Через освіту передається також той набір духовно-моральних ідеалів і цінностей, які зберігаються в національних культурах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7886 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуманізація вищої освіти як показник якісного рівня підготовки фахівців.pdf | 231.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.