Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T12:12:29Z-
dc.date.available2022-06-28T12:12:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Гуманізація вищої освіти як показник якісного рівня підготовки фахівців. Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. 2012. № 1(1). С. 135-143.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7886-
dc.description.abstractПоказником якості вищої освіти є готовність фахівця виконувати свої професійні функції на достатньо високому рівні, здатність до реалізації особистісних здібностей та потенцій, задоволення потреби у самореалізації. Одним із ефективних шляхів підвищення якості вищої освіти є посилення гуманістичної спрямованості навчального процесу та освітнього середовища вищої школи взагалі. Сьогодні освіта відіграє значну роль у житті людини, охоплюючи великий проміжок часу у формуванні особистості. Вона є одним із найважливіших способів передачі наукового знання та його пристосування до масової свідомості. Через освіту передається також той набір духовно-моральних ідеалів і цінностей, які зберігаються в національних культурах.en_US
dc.publisherПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологіяen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectгуманізаціяen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.titleГуманізація вищої освіти як показник якісного рівня підготовки фахівцівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.