Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/788
Назва: Лінгвокомунікативна компетентність особистості як важливий структурний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти
Автори: Дженджеро, Оксана Леонідівна
Ключові слова: дошкільна освіта
лінгвокомунікативна компетентність
професійна компетентність
комунікативний підхід
культура мовлення
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Дженджеро О. Л., Дятлова І. С. Лінгвокомунікативна компетентність особистості як важливий структурний компонент професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти // Молодий вчений. 2018. №2.1 (54.1) лютий. С. 32-36.
Короткий огляд (реферат): Автори статті розглядають актуальне питання професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти – формування лінгвокомунікативної компетентності. Було з’ясовано стан розробленості зазначеної проблеми у вітчизняній і зарубіжній літературі. У науковій розвідці представлено різні визначення терміну «лінгвокомунікативна компетентність». Також визначено 4 компоненти лінгвокомунікативної компетентності. Особливу увагу автори звертають на критерії лінгвокультури й напрями роботи з формування лінгвокомунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/788
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.