Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7878
Назва: Цілепокладання як стратегія становлення професійної успішності майбутнього вчителя
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: Цілепокладання
становлення професійної
майбутній вчитель
Дата публікації: 2020
Видавництво: Шляхи удосконалення професійних компе¬тентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Цілепокладання як стратегія становлення професійної успішності майбутнього вчителя. Шляхи удосконалення професійних компе-тентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 28-29 трав. 2020 р.). Київ : Видавець КП ІАЦ «Волиньенегрософт». 2020. С. 615-616.
Короткий огляд (реферат): Тенденції реформування системи освіти України та євроінтеграційні процеси, що зачіпають і сферу освіти також, вимагають оновлення змісту та якості фахової підготовки вчителів в напрямі становлення успішної, конкурентоспроможної особистості, здатної реалізувати себе у професійній діяльності та забезпечити якісне надання освітніх послуг. Науково-педагогічні дослідження останніх років репрезентують теоретико-методологічні засади професійної освіти (С. Батишева, О. Новикова, Н. Ничкало та ін.), сутність професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів (Н. Волкова, В. Гриньова, О. Дубасенюк, Л. Кондрашова, Н. Кузьміна, О. Савченко, В. Сластьоніна, Л. Хомич та ін.). Проте все більше уваги дослідники почали звертати на професійну успішність, майстерність та професійне зростання вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7878
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.