Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.contributor.authorГрицик, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-23T12:23:03Z-
dc.date.available2022-06-23T12:23:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. В., Грицик Н. В. Реалізація праксеологічного підходу у контексті підготовки майбутнього вчителя до успішної професійної діяльності. Педагогіка та психологія. 2020. Вип. 63. С. 152-159.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7868-
dc.description.abstractУ статті піднімається питання професійної підготовки майбутнього вчителя, шляхів її удосконалення та оптимізації. Визначено, що особливий інтерес у питанні вдосконаленні фахової підготовки майбутнього педагога становить підхід, який розроблено в контексті ідеї створення праксеологічного освітнього середовища. Проаналізовані основні функції праксеологічного підходу, що сприяють формуванню важливих компетентностей майбутнього вчителя.en_US
dc.publisherПедагогіка та психологіяen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectпраксеологіяen_US
dc.subjectпраксеологічний підхідen_US
dc.subjectпраксеологічне освітнє середовищеen_US
dc.subjectфункції праксеологічного підходуen_US
dc.titleРеалізація праксеологічного підходу у контексті підготовки майбутнього вчителя до успішної професійної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.