Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7868
Назва: Реалізація праксеологічного підходу у контексті підготовки майбутнього вчителя до успішної професійної діяльності
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Грицик, Надія Володимирівна
Ключові слова: професійна підготовка
праксеологія
праксеологічний підхід
праксеологічне освітнє середовище
функції праксеологічного підходу
Дата публікації: 2020
Видавництво: Педагогіка та психологія
Бібліографічний опис: Скорик Т. В., Грицик Н. В. Реалізація праксеологічного підходу у контексті підготовки майбутнього вчителя до успішної професійної діяльності. Педагогіка та психологія. 2020. Вип. 63. С. 152-159.
Короткий огляд (реферат): У статті піднімається питання професійної підготовки майбутнього вчителя, шляхів її удосконалення та оптимізації. Визначено, що особливий інтерес у питанні вдосконаленні фахової підготовки майбутнього педагога становить підхід, який розроблено в контексті ідеї створення праксеологічного освітнього середовища. Проаналізовані основні функції праксеологічного підходу, що сприяють формуванню важливих компетентностей майбутнього вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7868
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.