Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-23T12:15:54Z-
dc.date.available2022-06-23T12:15:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Сутність та структура професійної успішності майбутнього вчителя. Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н. В.]. Київ : Міленіум, 2020. Вип. 29 (2). С. 352-361.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7867-
dc.description.abstractПроцеси перетворення, що відбуваються в освітньому середовищі України на засадах євроінтеграції та національної ідентичності потребують визначення нових стратегічних і тактичних орієнтирів у підготовці майбутніх учителів, спрямованості освітнього процесу на розкриття особистісних спроможностей та здібностей студента, на досягнення професійної успішності. У статті здійснено аналіз різних підходів до трактування сутності поняття «професійна успішність» та зроблено висновки, щодо узгодженості позицій більшості дослідників в основних аспектах трактування професійної успішності: це інтегративна характеристика суб‟єкта діяльності, яка поєднує зовнішню і внутрішню оцінку в модусі «успішна діяльність»; успішність супроводжується позитивним емоційним переживанням як самого процесу так і її результату. Автор підкреслює важливу роль особистості у досягненні та сталості професійній успішності, її особистісних якостей, здібностей, цінностей та здатності до емоційного переживання діяльності. На основі цих узагальнень професійна успішність вчителя визначається у статті як мета-категорія, що є: комплексними проявом професійної компетентності, педагогічних здібностей, професійно-педагогічних якостей та здатності до самореалізації у професійній діяльності; процесом та результатом професійної діяльності, який характеризується стійкою спрямованістю на професійний саморозвиток та професійні досягнення, цілепокладанням та ціледосягненням, має позитивну зовнішню та внутрішню оцінку. Виділено чинники, які впливають на становлення професійної успішності вчителя (соціально-педагогічна спрямованість, педагогічна компетентність, професійно важливі якості та психо-фізіологічні властивості вчителя, серед яких базовими є соціальний та емоційний інтелект вчителя) та компонентні складники професійної успішності вчителя: мотиваційно- ціннісний, компетентнісний, поведінковий та особистісний.en_US
dc.publisherПедагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових працьen_US
dc.subjectуспішністьen_US
dc.subjectпрофесійна успішність вчителяen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectпрофесійні якостіen_US
dc.subjectпедагогічні здібностіen_US
dc.titleСутність та структура професійної успішності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.