Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7867
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скорик, Тамара Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-23T12:15:54Z | - |
dc.date.available | 2022-06-23T12:15:54Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Скорик Т. В. Сутність та структура професійної успішності майбутнього вчителя. Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н. В.]. Київ : Міленіум, 2020. Вип. 29 (2). С. 352-361. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7867 | - |
dc.description.abstract | Процеси перетворення, що відбуваються в освітньому середовищі України на засадах євроінтеграції та національної ідентичності потребують визначення нових стратегічних і тактичних орієнтирів у підготовці майбутніх учителів, спрямованості освітнього процесу на розкриття особистісних спроможностей та здібностей студента, на досягнення професійної успішності. У статті здійснено аналіз різних підходів до трактування сутності поняття «професійна успішність» та зроблено висновки, щодо узгодженості позицій більшості дослідників в основних аспектах трактування професійної успішності: це інтегративна характеристика суб‟єкта діяльності, яка поєднує зовнішню і внутрішню оцінку в модусі «успішна діяльність»; успішність супроводжується позитивним емоційним переживанням як самого процесу так і її результату. Автор підкреслює важливу роль особистості у досягненні та сталості професійній успішності, її особистісних якостей, здібностей, цінностей та здатності до емоційного переживання діяльності. На основі цих узагальнень професійна успішність вчителя визначається у статті як мета-категорія, що є: комплексними проявом професійної компетентності, педагогічних здібностей, професійно-педагогічних якостей та здатності до самореалізації у професійній діяльності; процесом та результатом професійної діяльності, який характеризується стійкою спрямованістю на професійний саморозвиток та професійні досягнення, цілепокладанням та ціледосягненням, має позитивну зовнішню та внутрішню оцінку. Виділено чинники, які впливають на становлення професійної успішності вчителя (соціально-педагогічна спрямованість, педагогічна компетентність, професійно важливі якості та психо-фізіологічні властивості вчителя, серед яких базовими є соціальний та емоційний інтелект вчителя) та компонентні складники професійної успішності вчителя: мотиваційно- ціннісний, компетентнісний, поведінковий та особистісний. | en_US |
dc.publisher | Педагогічна освіта: теорія і практика : Збірник наукових праць | en_US |
dc.subject | успішність | en_US |
dc.subject | професійна успішність вчителя | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | професійні якості | en_US |
dc.subject | педагогічні здібності | en_US |
dc.title | Сутність та структура професійної успішності майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сутність та структура професійної успішності майбутнього вчителя.pdf | 443.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.