Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.contributor.authorГрицик, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-23T12:10:13Z-
dc.date.available2022-06-23T12:10:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкорик Т. В., Грицик Н. В. Технологія «Створення ситуації успіху» у становленні професійної успішності майбутнього вчителя. Вісник Запорізького національного університету : Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020. №1 (34). С.195-200.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7866-
dc.description.abstractАктуальність публікації зумовлена потребою обґрунтування важливості технології створення ситуацій успіху в професійнії підготовці сучасного вчителя. Автори визначають технологію створення ситуації успіху не тільки як технологію успішного навчання, а й як технологію формування професійної успішності вчителя, оскільки вона розвиває якості успішної особистості: впевненість, лідерство, цілеспрямованість; формує поведінку успішної людини: потребу у пізнанні нового, долає страх перед перешкодами,спрямовує на саморозвиток та саудосконалення. Автори виходять із положення, що ситуація успіху у навчанні - це створена викладачем педагогічна проблема, результатом вирішення якої є позитивні, радісні переживання студента, що спонукає його до подальшої пізнавальної активності. Аналізуючи сутність ситуації успіху з точки зору педагогіки та психології, дослідники наголошують на емоційності цієї технології, оскільки вона забезпечує досягнення навчальних результатів, які мають позитивний емоційний модус, а отже є більш стійкими та практично дієвими, що важливо для становлення професійної успішності вчителя. Професійну успішність вчителя автори визначають як процес і результат професійної діяльності, що характеризується стійкою спрямованістю на професійний саморозвиток та професійні досягнення, цілепокладанням та ціледосягненням, має позитивну зовнішню та внутрішню оцінку. Тому, саме технологія ситуації успіху у навчанні формує алгоритм поведінки успішного вчителя. У статті розкрито сутність застосування технології у закладах вищої освіти у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Зроблено аналіз різних стилів навчання; охарактеризовано різні типи студентів за ставленням до навчання; залежно від стилю визначено прийоми застосування ситуацій успіху на різних етапах становлення професійної успішності вчителя. Відповідно до етапів формуються навички успішної діяльності, розкриваються потенційні можливості кожного, вибудовується стратегія особистісного саморозвитку, спрямованого на успішність. Автори статті прийшли до висновку, що технологія створення ситуації успіху сприяє формуванню якостей, мислення та поведінки сучасного вчителя як успішної особистості.en_US
dc.publisherВісник Запорізького національного університету : Збірник наукових працьen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.subjectситуація успіху у навчанніen_US
dc.subjectпрофесійна успішністьen_US
dc.subjectпмайбутній вчительen_US
dc.titleТехнологія «Створення ситуації успіху» у становленні професійної успішності майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.