Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-23T12:06:12Z-
dc.date.available2022-06-23T12:06:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСкорик Т. Модель розвитку професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти. Дидактика : науковий журнал; голов. ред. С. В. Грищенко. Ченігів : Десна Поліграф, 2021. Вип. 2. С.43- 49.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7865-
dc.description.abstractПроблема успіху та успішності у професійній діяльності вчителя є актуальною темою наукових досліджень сьогодення, зважаючи на необхідність реформування вищої педагогічної освіти в світлі сучасних тенденцій в освіті та зрослих вимог до вчителя у суспільстві. Мета статті – обґрунтувати модель розвитку професійної успішності майбутнього вчителя в закладах вищої освіти. Відповідно до мети дослідження зроблено науковий аналіз методологічних стратегії розвитку професійної успішності майбутнього вчителя в умовах освітнього процесу закладів вищої освіти, схарактеризовано змістові блоки моделі розвитку професійної успішності, розкрито структурні сладові кожного блоку.en_US
dc.publisherДидактика : науковий журналen_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectуспішністьen_US
dc.subjectпрофесійна успішністьen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectструктурно-функціональна модельen_US
dc.titleМодель розвитку професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.