Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7865
Назва: Модель розвитку професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: майбутній вчитель
успішність
професійна успішність
заклад вищої освіти
структурно-функціональна модель
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дидактика : науковий журнал
Бібліографічний опис: Скорик Т. Модель розвитку професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти. Дидактика : науковий журнал; голов. ред. С. В. Грищенко. Ченігів : Десна Поліграф, 2021. Вип. 2. С.43- 49.
Короткий огляд (реферат): Проблема успіху та успішності у професійній діяльності вчителя є актуальною темою наукових досліджень сьогодення, зважаючи на необхідність реформування вищої педагогічної освіти в світлі сучасних тенденцій в освіті та зрослих вимог до вчителя у суспільстві. Мета статті – обґрунтувати модель розвитку професійної успішності майбутнього вчителя в закладах вищої освіти. Відповідно до мети дослідження зроблено науковий аналіз методологічних стратегії розвитку професійної успішності майбутнього вчителя в умовах освітнього процесу закладів вищої освіти, схарактеризовано змістові блоки моделі розвитку професійної успішності, розкрито структурні сладові кожного блоку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7865
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.