Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7864
Назва: Професійний саморозвиток майбутнього вчителя: контекстний підхід
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя
саморозвиток
контекстний підхд
професійний саморозвиток педагога
Дата публікації: 2021
Видавництво: Theoretical and practical scientific achievements: research and results of their implementation:collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of theIIInternational Scientific and Theoretical Conference
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя: контекстний підхід. Theoretical and practical scientific achievements: research and results of their implementation:collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of theIIInternational Scientific and Theoretical Conference, September 3. Pisa, Italian Republic : European Scientific Platform, 2021. V. 2. Р. 64-65.
Короткий огляд (реферат): Підготовка майбутнього вчителя передбачає формування у нього загальних та спеціальних компетентностей, які дозволять якісно виконувати педагогічні дії. Професійний стандарт вчителя (2020) чітко визначив ключові компетентності вчителя, що стали основоположними для розробки та реалізації освітніх програм підготовки вчителя у закладах вищої освіти України. В той же час, професійний розвиток вчителя є безперервним процесом самовдосконалення та саморозвитку впродовж усього професійного життя. Тому, зупинимось більш детально на характеристиці базових понять «саморозвиток», «професійний саморозвиток», «професійний саморозвиток педагога». Науковці зазначають, що розвиток фахівця передбачає цілеспрямоване формування, а в подальшому - удосконалення професійних якостей, загальних і спеціальних компетентностей, що зумовлює безперервний професійний розвиток/саморозвиток професіонала. Цей процес має соціальну (задоволення потреб економіки в кваліфікованих спеціалістах) та особистісну (конкурентоспроможність спеціаліста на ринку праці) детермінацію. Саморозвиток особистості розуміють як осмислення людиною своїх індивідуальних якостей та їх збагачення через уведення у відповідні види діяльності, зокрема освітню [2].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7864
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.