Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкорик, Тамара Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-06-22T13:36:52Z-
dc.date.available2022-06-22T13:36:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСкорик Т. В. Теорія і практика професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : автореф… докт. пед. наук : 13.00.01. Чернігів, 2021. 42с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7859-
dc.description.abstractОдним із головних векторів реформаторських змін у сфері освіти об’єднаної Європи є підтримка вчителя та педагогічної освіти, реалізація заходів щодо оновлення змістових, організаційних та процесуальних аспектів підготовки вчителів нової генерації як успішних та конкурентноспроможних фахівців. Значущість розвитку професійної успішності майбутніх учителів обумовлена вимогами суспільства до забезпечення високого рівня професіоналізму фахівців відповідно до світових стандартів; необхідністю створення привабливої та конкурентоздатної вітчизняної системи вищої освіти, інтегрованої до Європейського простору вищої освіти; суспільним замовленням на успішного вчителя (Концепція нової української школи, 2016).en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпрофесійна успішністьen_US
dc.subjectмайбутній учительen_US
dc.subjectЗВОen_US
dc.titleТеорія і практика професійної успішності майбутнього вчителя у закладах вищої освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) : авторефератen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.