Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7857
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Скорик, Тамара Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-22T13:06:15Z | - |
dc.date.available | 2022-06-22T13:06:15Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Скорик Т. В. Позитивна мотивація учбово-професійної діяльності майбутніх учителів як чинник розвитку емоційного інтелекту. В кн.: Здоров’я-збережувальний контент життєдіяльного середовища особистості: колективна монографія. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.А., 2020. С. 176-204. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7857 | - |
dc.description.abstract | У параграфі окреслено важливість мотиваційної сфери особистості в учбово-професійній діяльності та вплив позитивно спрямованої мотивації на становлення емоційного інтелекту як передумови професійної успішності. Наголошено, що емоційний інтелект є важливим компонентом професійної компетентності майбутнього вчителя, оскільки передбачає розвиток уміння виокремлювати свої почуття та почуття інших людей, здатність до ефективної взаємодії з іншими, створює можливості для зростання професіоналізму. Закцентовано увагу на становленні мотиваційної сфери майбутнього вчителя, аналізу зовнішніх та внутрішніх мотивів учбово-професійної діяльності; виокремлено провідні мотиви, а саме мотиви досягнення та мотиви самодетермінації, які визначають спрямованість діяльності на розвиток емоційного інтелекту. | en_US |
dc.publisher | Здоров’я-збережувальний контент життєдіяльного середовища особистості: колективна монографія | en_US |
dc.subject | мотив | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | емоційний інтелект | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель | en_US |
dc.subject | мотивація учбово-професійної діяльності | en_US |
dc.subject | позитивна мотивація | en_US |
dc.subject | мотиваційна сфера | en_US |
dc.title | Позитивна мотивація учбово-професійної діяльності майбутніх учителів як чинник розвитку емоційного інтелекту | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Позитивна мотивація учбово-професійної діяльності майбутніх учителів як чинник розвитку емоційного інтелекту.pdf | 794.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.