Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7857
Назва: Позитивна мотивація учбово-професійної діяльності майбутніх учителів як чинник розвитку емоційного інтелекту
Автори: Скорик, Тамара Володимирівна
Ключові слова: мотив
мотивація
емоційний інтелект
майбутній вчитель
мотивація учбово-професійної діяльності
позитивна мотивація
мотиваційна сфера
Дата публікації: 2020
Видавництво: Здоров’я-збережувальний контент життєдіяльного середовища особистості: колективна монографія
Бібліографічний опис: Скорик Т. В. Позитивна мотивація учбово-професійної діяльності майбутніх учителів як чинник розвитку емоційного інтелекту. В кн.: Здоров’я-збережувальний контент життєдіяльного середовища особистості: колективна монографія. Черкаси : Видавець Чабаненко Ю.А., 2020. С. 176-204.
Короткий огляд (реферат): У параграфі окреслено важливість мотиваційної сфери особистості в учбово-професійній діяльності та вплив позитивно спрямованої мотивації на становлення емоційного інтелекту як передумови професійної успішності. Наголошено, що емоційний інтелект є важливим компонентом професійної компетентності майбутнього вчителя, оскільки передбачає розвиток уміння виокремлювати свої почуття та почуття інших людей, здатність до ефективної взаємодії з іншими, створює можливості для зростання професіоналізму. Закцентовано увагу на становленні мотиваційної сфери майбутнього вчителя, аналізу зовнішніх та внутрішніх мотивів учбово-професійної діяльності; виокремлено провідні мотиви, а саме мотиви досягнення та мотиви самодетермінації, які визначають спрямованість діяльності на розвиток емоційного інтелекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7857
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.