Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7856
Назва: Aspekts of formation of cognitive interest as a technology interactive in Higher Education Institutions
Автори: Skoryk, Tamara
Скорик, Тамара Володимирівна
Vozniuk, A.
Вознюк, А.
Babkova, O.
Бабкова, О.
Babko, T.
Бабко, Т.
Vydra, Oleksandr
Видра, Олександр Григорович
Ключові слова: Interactive Learning Methods
Interest Stimulation Method
Technology
Discipline
Pedagogy
Method
Дата публікації: 2020
Видавництво: International Journal of Management
Бібліографічний опис: Skoryk T., Vozniuk A., Babkova O., Babko T. and Vydra O. Aspekts of formation of cognitive interest as a technology interactive in Higher Education Institutions. International Journal of Management (IJM) - Scopus Indexed. 2020. V. 11. I. 6. P. 1900-1906.
Короткий огляд (реферат): The article reviews the method of activating cognitive activity in students. The characteristic is given to methods of stimulating interest in learning. Examples of using methods to stimulate interest in learning are given. The pedagogical significance of interactive teaching methods is justified, the need for continuous improvement of the system and practice of education is due to social changes in society. The issues of improving the quality of training and the level of upbringing of the student’s personality were considered and remain priorities in the modern methodology of teaching technology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7856
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aspekts of formation of cognitive interest as a technology interactive in Higher Education Institutions.pdf464.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.